هزینه ارسال سفارش های بالای 400 هزار تومان رایگان است - پشتیبانی: 02833995167 - 09108553455
موبوفان | مرکز پخش قاب و گلس

موتورولا اج 50 پرو جهانی می شود و در اروپا، آمریکای جنوبی و آسیا عرضه می شود

Wednesday، ۲۹ Farvardin ۱۴۰۳

موتورولا اج 50 پرو اولین بار در ابتدای ماه جاری در هند معرفی شد، اما تنها اولین دستگاه از چندین دستگاه اج 50 بود که عرضه شد. امروز ما از Edge 50 Ultra و Edge 50 Fusion استقبال کردیم. با این وجود، مهم است تاکید کنیم که امروز شروع در دسترس بودن گسترده تر برای Pro است.

Edge 50 Pro در بازارهای منتخب اروپایی با قیمت 700 یورو (اینجا در آلمان است) عرضه می شود که آن را مقرون به صرفه تر از Ultra (که قیمت درخواستی 1000 یورو دارد) می کند. سایت موتورولا محلی خود و همچنین خرده فروشان اصلی را بررسی کنید.

Ultra دارای قدرت پردازش بیشتری (Snapdragon 8s Gen 3 در مقابل 7 Gen 3) و یک سیستم دوربین توانمندتر برای مطابقت با قیمت آن است. در مقایسه با Moto Edge 50 Fusion 400 یورویی، پرو دارای چیپست و صفحه نمایش بهتر، تنظیمات دوربین بهتر و شارژ سریع تر برای بوت شدن است.

به هر حال، The Pro در آسیا و اقیانوسیه، به علاوه بازارهای منتخب آمریکای لاتین (برزیل، شیلی، کلمبیا، مکزیک) نیز در دسترس خواهد بود.

هیچ اشاره ای به آمریکای شمالی نشده است، اما موتورولا یک خط تولید کمی متفاوت برای ایالات متحده و کانادا دارد (خوب، اگر هیچ چیز دیگری نام های متفاوتی داشته باشد). بیانیه مطبوعاتی با وعده "توسعه خانواده در آمریکای شمالی در سال جاری" به پایان می رسد.

مترجم : رویا جلیلوند

منبع